onsdag 14. april 2010

En award!


Jeg har vært så heldig å få en award! Takker Frihet for denne, utrolig koselig å bli gjort litt stas på!

Til awarden følger:
- Kopier awarden til bloggen din
- Linke til den du har fått den av
- Fortelle syv interessante ting om deg selv
- Sende videre til syv andre bloggere

Så her er altså 7 interessante (?) ting om meg: 1. Jeg maler i tillegg til å strikke og hekle 2. Jeg har gått kreativ forming på folkehøyskole, og ELSKET å sy. Desverre alt for lenge siden sist... 3. Mitt favorittmerke (til meg selv) er Odd Molly - fantastisk design og stoffer! 4. Favorittmerke til Hedda er Holly's og Ej Sikke Lej 5. Favorittbutikk som jeg aldri klarer å gå forbi uten å stikke innom er Lille Monster på Grünerløkka 6. Jeg bruker alt for mye penger på lunsj for tiden - det er dyrt å være i permisjon! 7. Jeg kjøper sjokoladebolle på Åpent Bakeri hver gang anledningen byr seg - og det er ofte!:)

Og så vil jeg gi følgende blogger en award: MirreVirre, Blomsterpiken, Komadyret, Smådrops, Lindas strikkerier, duBedåre, Rom for dill og dall

Ha en strålende kveld!

2 kommentarer:

  1. Oi, min første award, tusen takk :) :)! Får rett og slett litt prestasjonsangst her....hehe!

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for Award'en! Og for hyggelig hilsen på bloggen min. Denne bloggverdenen er jammen en hyggelig plass!! (o:

    SvarSlett