tirsdag 27. april 2010

En perfekt gave:)

I dag hadde vi besøk av Monika og Asbjørn, og Monika hadde med presang til meg:) Hun er kjempeflink til å sy, stikke og hekle (sjekk ut Monikas liv), og kjenner en strikkers frustrasjoner, og hadde derfor laget ei strikkemappe til meg! Det står til og med "Hekta på strikk" på den:) Jeg ble superglad - dette var midt i blinken! I denne kan jeg legge alle strikkepinnene som flyter omkring, de gode nålene jeg ALDRI finner, heklenåler, tråd og andre ting det er greit å få i system. Tusen takk, Monika! You made my day:)

3 kommentarer:

  1. Så flott og koselig gave! Og midt i blinken for en strikker :)

    SvarSlett
  2. Ja, det må jeg si var en utrolig flott og personlig gave! Utrolig flott og forseg gjort!:)

    SvarSlett
  3. Så fin og personlig gave:-) Denne blir du nok glad i:-)

    SvarSlett