mandag 12. april 2010

Søtt sommersett

... fra mormor til lilletulla:) Det er altså ikke bare jeg som er bitt av bassillen. Mamma fikk seg et skikkelig stikk hun også da Hedda var født, og nå er sommersettet klart til bruk! Gjett om jeg er fornøyd og kjempe takknemmelig:) Synes sommersettet er kjempenydelig!

Settet består av kjole og lue strikket i bomull med pinnenr 3. Oppskriften kommer fra Sandnes Garn, oppskrifthefte 0706 Mandarin. Når jeg ser på denne kjolen gleder jeg meg ekstra til sommeren kommer - friske, sommerlige farger og mønster:)

10 kommentarer:

  1. Nydelig sommersett! Friske fine farger! Er ekstra stas å kle de små opp i noe som ikke alle andre har også, så Hedda er svært heldig som har så flink mamma og mormor som strikker!:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole. Det blir et søtt syn til sommeren. Så heldig Hedda er.

    Pernilla

    SvarSlett
  3. så heldig du er som har noen som strikker så fint tl dere. :))

    SvarSlett
  4. Så søt!! Tenk så deilig det blir å løpe (for de som kan å løpe) i gresset, leke ute og nyte sola.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin kjole. Utrolig fin blogg du har. Denne må jeg få på favoritt listen min :)

    SvarSlett
  6. Jeg trykker meg ofte inn på bloggen din, her er mye inspirasjon og tips, gir deg derfor en award.
    Les på http://frihet-natalie.blogspot.com/

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  7. Kjempefint:-) har lagt meg til som følger, du har mye fint her inne.

    SvarSlett