onsdag 7. september 2011

Oppussing og interiør og sånt....

Det er ikke strikking jeg holder på med for tiden, men oppussing av nytt hus, møblering og innkjøp. Tankene mine går ikke til strikketøyet i det hele tatt - jeg må først få orden i heimen:) Det er langt i fra ferdig enda. Mange av møblene mangler, og pynt og puter er ikke på plass. Men det begynner å ligne på noe!

Noe av det jeg er mest fornøyd med så langt må være tapeten på bildet over, og den kule stolen jeg har fått fra Betta. I tillegg har jeg kjøpt et fantastisk bord på Drivved.no - for de som liker den nordiske stilen er dette en leverandør som kan anbefales på det sterkeste! Vi bestilte dette bordet akkurat slik vi ville ha det, og er SÅ fornøyd!

Når alt er på plass og roen har senket seg skal strikketøyet frem igjen. Gleder meg til å tilbringe høstkvelder i denne sofaen - for med kalde, gufne høstdager er strikketøyet et fast inventar.

God kveld, alle! Hyggelig med så mange koselige tilbakemeldinger på forrige innlegg:)

9 kommentarer:

  1. Å, så utrulig kjekt med innlegg frå deg igjen!! :)
    Som mange andre kommenterte i sist innlegg; du er savna i bloggverden! ;)

    Glede meg t å komma å sjå nya huset....

    klem

    ps. drivved.no e kult!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med på oppussingen din!
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Jeg ELSKER den stolen!!!
    Gleder meg til å se mer fra huset, og etter hvert også fra pinnene:)

    Lykke til videre med oppussing!

    SvarSlett
  4. Dette ser skikkelig fint ut! Hvor har du kjøpt den tapeten? Jeg ser etter noe lignende selv, men har ikke funnet den perfekte tapeten enda..

    SvarSlett
  5. Oooo - lekkert! Kos deg med oppussing! :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin tapet! Ligner litt på den vi har stua;) Gleder meg til du begynner å strikke igjen!

    SvarSlett
  7. Herlig tapet med enda kulere stol!! Den var rååfin!
    Lykketil videre og ikke glem å kose deg i godstolen innimellom!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Noen ganger må man prioritere annet enn pinnene :-) Blir artig å se mer etterhvert :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Så gøy at du er igang på bloggen din igjen, Siren. Klem fra MUM

    SvarSlett