søndag 16. oktober 2011

På skogstur

Helgens skogstur har resultert i ny pynt i heimen. Opprinnelig hadde jeg planlagt å ha en Hasselvri i denne vasen, men da jeg så hvor utrolig vakker fjellbjørken er når bladene har falt av, begynte jeg å lure på om Hasselvri var riktig for meg. Jeg synes disse greinene er helt fantastiske. Ville og vakre på samme tid. Og ikke minst gratis!

Jeg hadde også tenkt å strikke små kuler og tove disse, men av og til gidder jeg ikke lage meg selv unødvendig arbeid. Når det gjelder klær til Hedda? Jo. På pynteting? Nei. Og da jeg kom over disse ullkulene på Panduro var jeg ikke i tvil om at de ville ha akkurat samme effekt som egne tovede kuler. Så beslutningen var ganske så enkel. Jeg kjøpte dem:)




9 kommentarer:

  1. Nyyydelige bilder !!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :-)
    og flotte greiner :-)

    SvarSlett
  3. Like fint med disse greinene :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Fin tur og fine greine i fin vase med fine kula

    SvarSlett
  5. Så fint det ble vennen, greinene var kjempe fine:) gleder meg til å komme på besøk igjen snart!!

    SvarSlett
  6. For en strålende god ide! Selv har jeg brukt disse kulene til å lage gryteunderlag - men nå tror jeg jammen at jeg må få tak i noen flere og lage grenpynt! Veldig fint!
    Hilse Mette

    SvarSlett
  7. Trollhassel er fint, men jammen vart det fint med fjellbjørk òg.

    SvarSlett