søndag 6. november 2011

Stemning i stua


Jeg elsker høsten. Varme farger, frisk luft, tjukke gensere, lue og skjerf. Og det faktum at en kan trekke seg inn i stua og kose seg med god samvittighet mens det blåser og står på ute.

Nå er det også litt høststemning inne i stua. Dette fatet fra Bolia er en skikkelig vinner spør du meg! Jeg er egentlig veldig glad i duse farger, men i år har jeg lagt min elsk på gult. Og siden jeg absolutt ikke kler fargen gult selv, har dette fått sitt utsprang i stuens pyntegjenstander. Godt fornøyd med det:)

Som dere også ser er isbjørnen på plass - nå kan vinteren bare komme!

10 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder, fine fine stua i det fine fine huset!

    Snakkes snart vennen!!

    puss puss

    SvarSlett
  2. Nydelig, men jeg er ikke klar for vinteren!! La oss holde oss til høstfargene, enn så lenge:O)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Endelig ja..hehe Juleverksted på Onsdag:) Ikke tirsdag...

    Love and kisses

    SvarSlett
  4. Det er herlig med høst også ja. Her går det i oransje og brunt. Deilig med litt høstfarger før man tar frem det lilla igjen :-)

    SvarSlett
  5. det er noe eget med høsten ja - jeg er spesielt glad i lufta :-)

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  6. Hei og takk for i går!
    Så kjekt å hilse på deg :)
    Så fin blogg dette var, og stuen din liker jeg og.
    Har selv litt lilla og sennepsgult i loftstuen, så blir ikke bare lilla så altfor søtt ;)
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  7. Så vakkert du har pyntet. Det er genialt med slike fat med diverse småpynt på!

    SvarSlett
  8. Det høres skikkelig cheesy ut, men gult er skikkelig kult! Jeg elsker høsten, av akkurat de samme grunnene som deg.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder! Fine detaljer:)

    SvarSlett
  10. Så koselig, liker bilde i bakgrunnen!

    SvarSlett